27.11.07

Wildseizoen

De formatiegesprekken vorderen zo traag dat zelfs een eersteklas dossiervreter als Van Rompuy, die doorgaans maar anderhalf uur slaap per nacht nodig heeft, bijna in een winterslaap gesukkeld is. Ondertussen is het wildseizoen in volle gang zoals ik al vermeldde en ge krijgt dus een tijdje niet veel van mij te horen of zien, of het moesten afgekloven botjes van een goed gesauteerde hazerug zijn.

Niettemin blijf ik bij de prognose omtrent oranjeblauw die ik al weken lig te verkondigen en die u zal merken de juiste zal blijken te zijn, ongeacht wat de pers fantaseert.

1 opmerking:

Anoniem zei

Allez, Jean-Luc, jongen, zeg nog een keer iets.
Ik weet het wel, dat kabinet dat ge in mekaar geflanst hebt, trekt op driekeer niks, maar daarom moet ge u nog niet schamen van verder te schrijven.
Nog een gelukkig nieuwjaar, en na 23 maart als dit misbaksel van Guy, Yves en Elio in mekaar dondert, krijgt ge misschien nog een kans.